۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

مدیرعامل پاس به مهر خبر داد:

طیری تا قطعی نشدن رای استیناف سرمربی ما در پلی آف است

طیری تا قطعی نشدن رای استیناف سرمربی ما در پلی آف است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان از حضور امید طیری بر روی نیمکت این تیم در بازی های پلی آف لیگ آزادگان خبر داد و گفت: برای محکم کاری از فدراسیون فوتبال استعلام خواهیم گرفت تا اگر وی نتواند بر روی نیمکت بنشیند، کمک اول وی سرمربی تیم در دیدار‌های پلی آف باشد.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص سرمربی تیم پاس همدان در بازی رفت پلی آف با تیم مس سرچشمه، با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت وی در پرونده تبانی لیگ آزادگان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا زمانی که رای کمیته استیناف رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت سرمربی تیم ما را تایید نکند، وی در بازی پلی آف بر روی نیمکت خواهد نشست.

وی در همین خصوص افزود: البته ما برای محکم کاری امروز، از فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص استعلام خواهیم گرفت و اگر طیری نتواند بر روی نیمکت بنشیند، مجتبی خورشیدی، کمک اول وی سرمربی تیم در دیدار‌های پلی آف خواهد بود. به هر حال ما برای یک یا دو بازی نمی توانیم دست به کادر فنی خود بزنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در پاسخ به این پرسش که تمرینات این تیم از چه زمانی آغاز شده، گفت: تمرینات تیم از شنبه هفته قبل زیر نظر کادر فنی تیم آغاز شده است. ما در بازی با تیم مس سرچشمه سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهیم داشت.

وی در خصوص بازیکنان غایب تیم پاس در بازی رفت پلی آف اظهار داشت: ما قاسم پوراسدالله را به دلیل مصدومیت، محسن پرحاجی را به دلیل محروم بودن و عباس کاظمیان را به دلیل حضور در مراسم عروسی خود در بازی رفت با تیم مس سرچشمه در اختیار نداریم.

کد خبر 2062165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha